JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, June 14, 2012

:'(

Sedang diri mencari dalam mengenalpasti tentang perasaan yang hadir menyapa diri. Sungguh aku lemah ketika ini. Fikiran buntu, hati sedih dan perasaan tak menentu. Apa reaksi yang perlu aku tunjukkan??menangis?? aku hamba yang perlu kuat kerna ALLAH tak pernah tinggalkan aku sendiri. Dia senantiasa ada bersama dengan aku..Ujian ini juga datang darinya. Semua ketentuannya..terasa ingin sekali aku duduk berteleku menghadapnya lalu memohon agar dipinjamkan kekuatan dan ketabahan..
Ya ALLAH sesungguhnya kau maha mengetahui apa yang sedang bermain dalam hati dan perasaan aku..Aku benar-benar rindu untuk menghadapmu. mengadu padamu..aku khilaf dalam menilai . Sungguh cintamu sungguh abadi dan hakiki...

JAGAKANLAH hati saya, ya Rabb..tunjukkan mana JALAN yang baik..tunjukkan mana rasa yang harus saya SIMPAN dan BERI dan bila semuanya harus terungkap..agar nanti, bila sudah TEPAT pada waktunya..tidak ada salah dan sesal yang tertinggal di hati ini..

Berikan SABAR dan KEKUATAN, anugerahkan SAYANG dan CINTA pada hati yang menunggu..kerana saya percaya, tidak ada yang LEBIH INDAH dari rencanaMu..saya tahu, saya yakin..saya pasti, semua akan baik dan tepat pada waktunya..♥♥

p/s : Ya Allah, JANGAN pergi jauh dariku..♥

No comments:

Post a Comment