JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, June 27, 2012

~terindah..

Aku tidak pernah memilihmu untukku, tapi Allah yang memilihmu untukku...

Aku tidak pernah mengharap mencintaimu, tapi Allah telah menundukkan hatiku untuk mencintaimu...

Aku tidak pernah bermimpi untuk mendampingimu, tapi Allah yang telah memberi rasa ini dan harus ku tanggung atasmu...

Itulah aku adanya.

Tidak pernah ku rasa untuk mengatur hatiku sendiri,kerana sang Pemilikku yang telah mengaturku dan telah menentukan bagaimana dan apa yang ku rasakan saat ini.,

~SesungguhNya Takdir Allah itu kan Indah~ ;-)

No comments:

Post a Comment