JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, February 21, 2013

Ada apa dengan blogspot

Saya tak suka menjadi saya yang sekarang nie, banyak sungguh idea untuk berblogging, banyak sungguh perkara yang nak cerita, walaupun tak nak cerita apa-apa, tapi bila klik new post boleh jadi 10 perenggan aku hentam tulis. Sindrome apakah ini???

Kemudian asal buat report ke,analysis ke, saja, hati akan teringat ke blog. Kalau buka word pun, konon nak menaip report la, last-last engkau akan mentaip entry baru kan. Bukak word 3 minit jah untuk buat syarat, yang selebihnya lepak blog kan? Owh, blog, kamu dah bomohkan saya ke? Saya dah termakan nasik kangkang kamu ke?? Shit la perasaan ini.


Sekarang, di waktu-waktu sekarang saya seharusnya membuat kerja,report , analysis ,qualification , evaluation , characterization…..bla bla bla…. Tapi kenapa mesti melepak-lepak di blogspot ini? Hadoi.


Selalu, kalau menyampah asyik dok melayan FB tetiap masa, aku akan deactive kan account kejap. Tapi sekarang bila dah dok betenggek kat blog je memanjang, camne nak buat nie??? Blog tak boleh deactive. Kalau delete dah tak boleh. hahaha. Takpe lah. Abaikan kisah saya suka tulis blog sekarang nie. Biarlah. Selagi penulisan saya bukan menunjukkan hati sedang tak best dah cukup bagus. Okeh. Bye


No comments:

Post a Comment