JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, February 18, 2013

Selamat Hari Isnin!

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T

ya ALLAH rindunye nak berblog...rasa macam dah lama tak up entry baru...Lately, sangat lah stress dengan macam-macam perkara..Alhamdulillah, semua dah settle dan sekarang menunggu je masa untuk kami di ijab kalbu kan.. should i asking like this, weh...aku dah nak kawen minggu depan ke? Seriously macam tak percaya! masa yang berlalu sangat pantas, sampai kadang-kadang rasa sesak nafas!hahahaha...

honestly, dalam kepala otak ni dah rangka beberapa tajuk entry yang nak share dengan korang, maybe , boleh up beberapa entry hari ni.. hahahha..ntah sempat ke tak nak wat entry lain nie…berangan jela aku nie.. Dok buzy memanjang je cik Nurbayah ni...ishhh

owhhh.. ini perkara penting, untuk yang ada isi form address, aku dah hantar kad dekat pejabat pos, hopefully, en posmen, buat kerja dengan pantas, supaya kad kawen kami sampai dengan jayanya...

kalau ade masa, aku nak share dengan korang mengenai our wedding card, dan official invitation...

till then,

salam sayang,

NURBAYAH

p/s: selamat hari isnin korang! Hari ni perkara yang perlu di lakukan, buka pintu lab, on kan pc,check email keje aku yang dok berlambak tu, buat kerja, , if bosan jenjalan mengular dekat line,pastu,… up entry wedding card, tulis alamat, mau hantar kad kawen lagi …rase rindunya kat encik tunang saye tuuuuu.....

No comments:

Post a Comment