JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, February 19, 2013

sometimes



Yes. Jawapan untuk mereka yang benar-benar memahami saja. Tapi berapa kerat saja yang betul dalam mentafsir? Hurm.. Sebab mereka bukan kita, kefahaman jadi berbeda. Dan kadang-kadang memang harus mengsilent kan diri. Biar kita seakan tidak wujud, yang penting sesuatu yang tidak molek itu telah sedaya upaya kita jauh. Kan. Sebab kita tahu yang itu salah, maka silent adalah the best way untuk tidak terjebak. So turn on music, letak head phone dikepala, settle kan kerja yang dibuat, jom hanyut ke dalam kisah-kisah tersedia. Tata manusia sejagat.

Teringat akan satu kata-kata itu "Enjoy the silent". Yes, saya sangat enjoy dalam bersilent. ^_^

P/S: Bila la boleh mengaplikasikan ayat "Bercakap bila perlu". Sebab bila aku di mood yang cemerlang lagi terbilang, macam sekarang nie, semua orang yang aku nampak aku nak sembang. Hadoi. Lepas tu dah berbual melalut yang bukan-bukan. Kengkadang rakan-rakan menyembang pun sibuk nak mencelah, padahal rakan tu duduk sebatu jauh, telinga cap lintah sungguh, nak jugak menyampok dari jauh kan. Hadoi lagi.

No comments:

Post a Comment