JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, February 8, 2013

So many things


Yes. Entah kenapa aku tak suka menjadi Si Pencerita di luar sana. Aku lebih selesa menjadi pendengar kepada Si Pencerita. Memberi respon kepada apa yang dicerita mereka. Itu lebih buat aku selesa. Bila bersama dengan mereka yang kurang berbicara, mesti perbualan seperti akan sedikit kekok sebab aku sedaya upaya untuk menjadi Si Pencerita yang mana aku memang tidak berapa prefer. Tapi, kalau mood aku sangat excellent tip top punya, sila diam dan layan percakapan aku. Haha.

Di sini, medan aku, tempat aku, kawasan jajahan aku, jadi aku bebas untuk menulis. Cerita aku lebih banyak di sini. Biar tidak mendapat respon siapa pun, aku rasa terluah bila menaip apa yang hati rasa. Tak perlu meng'control' apa-apa, tak terikat dengan hati siapa siapa, karang saja sesedap rasa. Ye lah, dah nama pun blog..

No comments:

Post a Comment