JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, February 4, 2013

Aku Wanita Biasa


Aku bukan lemah lembut , bukan juga kasar
Aku tak pandai , tapi tak pula bodoh
Aku tak baik , tapi bukan jahat
Aku hanya wanita biasa
Yang punya hati dan perasaan
Hati yang rapuh , perasaan yang lembut
Well , nama pun perempuan kan?

Mereka tahu aku
Wanita yang pemalu
Wanita yang sopan santun
Wanita yang kelam kabut
Wanita yang cepat blur

Mereka tak tahu aku ,
Wanita yang selalu cuba jadi sahabat terbaik
Wanita yang selalu sahaja menangis bila hati terusik
Wanita yang akan rasa sedih bila diri rasa kehilangan

Tapi aku tahu
Aku wanita yang kuat
Bukan kuat sebab badan kuat , bukan
Tapi hati aku kuat , kalau tak kuat..
Akan cuba dikuatkan

Aku juga tahu
Aku wanita yang bukan keseorangan lagi
Aku ada Dia yang satu
Aku ada family
Aku ada teman-teman dekat & jauh
Aku ada kesayangan
Terima kasih buat diri aku jadi manusia..

No comments:

Post a Comment