JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, March 15, 2013

Wahai pembaca..terimalah saya seadanya..

Assalamualaikum.....

Mampukan penulis untuk berhenti menulis....bagi diri saya..buat masa ini saya tidak mampu untuk berhenti menulis kerana menulis adalah sebahagian dari diri saya...setiap manusia ada kecenderungan dan minat masing-masing..
apa yang mampu saya lakukan..berusaha untuk menulis sesuatu yang dapat memberi manfaat kepada orang lain walaupun dalam penulisan santai saya ini...

Walaupun saya bukan penulis profesional,bukan sasterawan.,bukan ilmuan...hanya insan biasa yang sering melakukan khilaf dan dosa...namun saya tetap di pertanggungjawabkan dengan apa yang saya tuliskan...
walaupun penulisan mungkin kekadang tidak semua orang suka...tetapi setiap kita mempunyai hak masing-masing..hak untuk memilih..hak untuk "Ya" dan "tidak"..tiada paksaan...
Dan hak menulis saya akan saya gunakan sebaik mungkin dan mencuba sedaya upaya agar tidak menyinggung mana-mana pihak..dan tidak mengajak kepada kemungkaran...
Namun sebagai manusia biasa saya tidak lari dari salah dan silap jika ada salah dan silap saya memohon kemaafan.....

sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah swt manakala yang buruk dari kelemahan diri saya sendiri...
sikap suka menulis saya juga terbawa-bawa ke dalam FB...
Di sini saya ingin menucapkan ribuaan terima kasih kepada semua pembaca silent reader saya...kerana sudi membaca blog saya ini melalui blog stats...jumlah pengunjung harian saya lihat mencecah hampir 12510 pengunjung sehingga kini..
Semoga penulisan saya tidak memberikan keburukan pada orang lain...tidak mengajak pembaca ke arah keburukan dan kemungkaran..
Terima kasih juga kepada semua pembaca setia blog saya samaada yang saya kenali atau tidak kenali..

Terima kasih kepada semua yang sudi singgah ke Blog ini...saya menghargainya anda semua...terima kasih juga sudi terima saya seadanya..'TERIMALAH AKU SEADANYA AKU"..(Nurbayah Amirruddin).


No comments:

Post a Comment