JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, July 13, 2012

aku la tu..


ok.. now kita bukan nak bercerita pasal CINTA.. gambar kat atas tu ibarat hati kita.. aku nie sometimes boleh jadi seorang yang sangat peramah but sometimes boleh jadi jugak seorang yang sangat pendiam.. tengok keadaan dan sekeliling la ye..

tapi bagi kawan kawan aku yang dah lama sangat kenal aku maybe akan cakap yang aku nie sebenarnya OKEY.. diulangi, OKEY ok bukan GILA! dan satu sikap aku yang sangat sangat buruk adalah, aku nie pendendam orangnya.. i repeat again, PENDENDAM! kalau ada benda yang aku marah or tak puas hati, aku lebih selesa berdiam diri.. dan lebih afdhal lagi untuk aku simpan semuanya dalam hati.. kenapa erk? tak tau la.. percaya la, ini la tabiat aku.. ada sesuatu dalam hati, tapi susah nak luah.. sampai kadang kadang aku rasa penuh je kat dada nie.. tak boleh bernafas!!

haaa... memang aku cepat marah.. and aku pun cepat touching! tapi semua tu sekejap je.. sebab aku akan simpan semuanya menjadi satu kat dalam hati aku..hikks! tak baik..... but what to do? itu la aku.. and aku jugak cepat memaafkan.. cuma.......... lambat untuk aku melupakan apa yang dah terjadi..

dont worry kawan kawan.. yang paling penting, aku TAK SOMBONG.. ;)

Peringatan : Ikutkan hati mati, ikutkan nafsu binasa. Tapi hati juga seperti sang hati-hati. Pandang, lihat dan renung. Itu yang sang hati-hati mahu, tapi fahamkah sang hati-hati akan apa yang hati mahu?

No comments:

Post a Comment