JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, July 20, 2012

SAYA NAK KE SYURGA BERSAMA AWAK

Assalamulaikum wbt...


awak...
saya nak bagi tahu something nie..
saya nak ke syurga bersama awak...
walaupun saya tahu..
saya betul-betul tak layak ke syurgaNya..
tapi itulah permintaan saya..
saya nak ke syurga bersama awak...

nak ke syurga bersama saya??
so, kita mestilah ikut rules yg DIA bagi kan...

kalau kita nak ke syurga bersama..
mestilah apa-apa sahaja dibuat hendaklah keranaNya..

erm... betulkan..kita nak sampai syurga bersama??

kalau macam tu...
itu tandanya awak dah sayang betul saya..
betul tak??

Betul-betul..
takkan la....saya nak sayang awak untuk ke neraka kan??

erm... kalau saya buat salah..
and then awak tak tegur sebab awak sayang macam mane pulak??

itu bukan sayang untuk ke syurga tu..
tu sayang hanya untuk dunia jer...

awak..
betulkan awak sayang saya kan??

sayang.. sayang sangat.. saya sayang awak kerana Allah...

kalau macam tu..
mesti awak pun nak ke syurga bersama saya kan??

yeay.. yeay.. saya nak sangat ke syurga bersama awak...
takkan saya nak tinggalkan awak sakit sorang-sorang..

kalau macam tu...
awak kena nasihatkan saya bila saya lalai dan leka..
awak kena kuatkan saya bila saya putus asa dengan RahmatNya..
awak kena ingatkan saya bila saya lupa..
awak kena betulkan saya bila saya bengkok..
awak kena tegur saya bila saya melencong...
dan awak kena doakan saya...
saya mengharapkan doa awak...

awak pun sama jugak ye..
jangan tinggalkan saya..
biar saya sakit didunia ni..
tp jangnn saya sakit kat sana..
sebab kat sana saya dah tak punya sape-sape..
dah tak guna semuanya...
awak pun tolong saya ye...


terima kaseh awak..

same-same..
awak pun..
terima kaseh sangat-sangat..
sebab awak nak juga ajak saya bersama awak...

No comments:

Post a Comment