JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, November 28, 2013

Luka-luka bahagia..

Kesian kawan saya. Walau dah diberi peluang ke dua pada si Dia, dia masih merana. Berbekalkan kasih yang masih sedikit bersisa dan sedikit harapan untuk melihat perubahan, maka dia terus bertahan.


Bila akal dan bahu tak larat memikul beban, kawan-kawan rapat sasaran tempat meluahkan, tambahan lagi keputusan yang diambil telah membuatkan dia dibuang keluarga sendiri. Sabar .. Hanya itu yang mampu terluah dari bibir teman-teman. Aku doakan kau tabah dan kuat. Teruskan berdoa dan berikhtiar kerana itu pilihanmu. Percayalah Allah SWT mendengar tiap rintihan dan permintaan hambaNya yang tidak pernah putus asa. Moga luka-luka yang kau alami hari ini akhirnya bakal bertukar menjadi bahagia. Amin.

No comments:

Post a Comment