JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, November 13, 2013

Minat, suka dan cinta


Sampai sekarang, aku masih berpegang pada kata-kata "Buat apa yang kita minat, suka dan cinta". InshaAllah kita akan bertahan lama". Kalau buat separuh hati atau sekadar memaksa diri, sekejap atau separuh jalan je la jawabnya. Pastu "sure give up". Betul tak korang?

Aku rasa, sebab tu la aku masih boleh buat banyak kerja dalam satu masa ~ kerja, bersosial, beriadah,berpolitik dan berblog. Sebab semua yang aku lakukan tu berasaskan pada rasa minat, suka dan cinta. Tambah satu lagi .. Rela dan ikhlas. InshaAllah .. Tuhan bagi kekuatan kat kita.

No comments:

Post a Comment