JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, November 6, 2013

♥ " Terima Kasih Sayang , Jadi Isteri Abang " ♥

" Terima kasih sayang , sebab jadi isteri Abang "
 
 
Apa perasaan seorang isteri bila suami kita ucapkan ayat ni pada kita ?? aku sendiri bila dengar ayat ni , rasa nak nangis + terharu .. huhuhu .. ada orang , mungkin merasa diri tak dihargai bila suami tak memuji kecantikan dirinya sebagai isteri .. tapi pada aku , pujian tu sementara je .. yang paling kekal adalah penghargaan dan suami yang menghargai isteri nya .. ^_^

Hargai lah pasangan masing-masing..
supaya masing-masing rasa dirinya diharagai ..
insyaallah apabila kita saling menghargai kebaikan pasangan ,
bahagia lah hidup berkeluarga ..
tidak ada yang lebih bernilai..
melainkan kehidupan berkasih sayang ..
mungkin duit mampu beli segalanya ..
tapi jangan lupa ,
kemewahan & kekayaan belum tentu dapat membeli
cinta dan kasih sayang ..
 
 
bersyukurlah kita semua jika kita hari ini kita dikelilingi oleh orang-orang yang sentiasa
memberi dan menerima kasih sayang ..
semailah suntikan kasih sayang bermula hari ini ,
supaya hari esok kita mendapat 1 energy positif
untuk menjadi orang yang lebih baik ..

 
Terima Kasih Ya Allah .. aku bersyukur diatas nilai pernikahan ini .. Alhamdulillah .. ^_^

No comments:

Post a Comment