JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, February 20, 2014

Super Bizi Week

Sorry for not writing. Sekarang pun masih letih dan bizi tapi rindu. Rindu sangat-sangat nak meluah rasa di Blog ini. Sambil melepas lelah, sambil jari-jari halus mengetuk keyboard Dell ini.




Dari Isnin sampai ke Jumaat ,tak ada sehari pun saya berehat. Tiap hari ada urusan, tiap hari ada hal. Dengan management project berlambak-lambak semua mesti submit minggu ni.




Dalam hidup kita, ada berita sedih, ada berita gembira. Alhamdulillah untuk sebuah perjalanan kehidupan yang begitu indah. Bukan semua orang berpeluang untuk melalui pengalaman sebegini.  Allah Swt ada sebabnya tersendiri memilih kita.




Till then, keep on reading coz i have a lot to write.  Ada banyak benda nak kongsi, ada banyak kenangan hari tua nak tulis kat sini. Tapi nanti-nanti, sebab sekarang i need to rest and re-charge. Esok, 21/02 nak bangun pagi and sambung project yang tertangguh lagi. Mudah-mudahan saya kuat. In Sha Allah. Amin.

No comments:

Post a Comment