JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, January 16, 2013

5 bulan sebagai tunangan orang

Assalamualaikum...

Hye semua...

Saje jer nak buat entry tajuk yang nie. Sungguh, sungguh busy dan tak tercapai tangan ni nak menaip entry kt sini. -.- .

Alhamdulillah..syukur kepada Allah...syukur sangat. semalam 15 Januari 2013 , genap 5 bulan usia pertunangan dengan encik tunang. Tiba-tiba rasa macam cepat je masa berlalu.Eh, dah 5 bulan kita tunang...buat-buat terkejut..haha..

Selama 5 bulan sebagai tunangan orang ni, keadaan masih terkawal.Kami masing-masing tengah pening memikirkan persiapan untuk hari bahagia kami. pening oooi...tak caya cuba tanya Bride To Be yang lain. Banyak hal yang perlu diselesaikan. Survey sana,survey sini. Honestly, lepas tunang hari tu, memang rileks gila.Dekat tiga bulan lebih kurang. Malas nk fikir apa-apa kan..Tapi bila dah lebih dari 3 bulan macam tu, mula la otak ligat berfikir untuk wedding preparation pulak. Ini lagi besar tanggungjawab, lagi besar komitmen, lagi besar duit belanja...wuuuwuwuwu..T__T. Tapi nak tawen jugak..(mood gatal) . hehe.

Just nak bagitau u...i lap u...ngeh ngeh...gediks gila kan..
Untuk sayang saya :

Thanks sebab jadi tunang saya
Thanks sebab sudi layan perangai + kerenah saya yang pelik-pelik nih
Thanks sebab sudi layan makan + pakai saya (especially bab-bab beli tudung ;) )
Thanks sebab sudi teman saya bila saya sangat memerlukan kamu...huaaa..sedih sikit part ni
Last but not least...Thanks for everything...I love u so much ^_^
Happy Anniversary for 5 months...Now kita hitung hari bahagia pulak ye ^___^



No comments:

Post a Comment