JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, January 2, 2013

muka surat pertama

Hye reader
Assalamualaikum :)


Is counting ! Hello2nd January 2013 ♥ hmmm saya berpeluang meluah pada hari pertama bekerja pada tahun dua ribu tiga belas. Alhamdullilah I 'm still here bernafas thanks to Allah S.W.T for the everything :)

Isnin iaitu 31 Disember 2012 bersamaan dengan hari lahirku iaitu hari yang terakhir untuk tahun yang ke dua ribu dua belas :'( sob sob perlahan lahan menutup buku yang ke berapa tahun sambil menyelak nyelak halaman pertama sehingga halaman yang ke 365 :'( feeling so sad last week, because we don't know what gonna be happen at the future hanya mampu berdoa agar segalanya berjalan seperti biasa dan baik baik aja, people only can pray for a good life, happiness and everything be fine amin amin.

Tahun ni banyak cerita , walau banyak cerita dan ujiannya .. kadang-kadang aku sendiri tak sangka aku dah laluinya .. selak balik diary , bila baca balik perjalanan aku sepanjang tahun ini .. boleh ketawa sendiri dan boleh menangis sendiri .. tapi semua cerita itu adalah pengalaman .. Banyak yang Allah telah rancangkan buat aku untuk tahun akan datang ini , samada aku bersedia atau tidak aku harus tempuh nya dengan tabah dan sabar ..

Ya Allah , kuatkan hambaMu ini menempuh segala dugaan dan ujianMu .. aku lemah tanpaMu , aku rebah tanpaMu .. dampingiku .. dekatiku .. kuatkan hati dan iman ku supaya tidak mudah goyah .. Ya Allah , murahkna rezekiku , rezeki keluargaku .. jadikan aku anak , bakal isteri dan bakal ibu yang solehah .. suburkan kasih sayang yang kami telah benihkan dalam hubungan kami sekeluarga .. eratkan hubunganku bersama keluargaku dan bersama bakal keluarga suamiku .. satukan hati kami dengan kasih sayang .. beri kami perlindungan supaya hati kami tetap bersatu .. Jadikan aku orang yang lebih rasional , sabar , matang , berdikari , solehah .. aku tak nak ulangi kesilapan semalam , tetapi aku nak menjadi orang yang lebih baik untuk perjalanan yang akan datang.

Mohon maaf sekiranya ada tersakitkan hati, ada tersilap perbuatan, maaf ada terambil hak, maaf ada terkasar bahasa, dan maaf untuk segalanya, I know that hater will be hater and never forgive other but sometimes hater will be bestfriend :) #silapercaya

Mukasurat pertama :) almost ended :') hookey no feeling rite now, hari berjalan seperti biasa dan tak menunggu aku seperti aku berharap agar masa sentiasa menunggu aku -,-" I miss my old days, setiap kali meluah mesti nak kata rindu masa dulu dulu kann motif ? Huh ! Seriously rinduu !! :'( lantak la orang nak kata motif ke point ke, yg penting tu adalah hakikatnya ...

Tapi saja kepoh nak cakap cakap jugak :) anyway Happy New year Blogger ♥ teruskan menulis !

No comments:

Post a Comment