JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, January 28, 2013

kahwin best tak?

salam darlingssss...

saya saja nak buat entry ni, sebab nak tahu jugak,....ye la kan, dah ramai kawan-kawan kat dalam blog ni dah kahwin...( tetibe mood sedey) hahahah :)


saya just nak tahu jer, best ke kawin ni, saya macam dah tahap pikir, macam susah je nanti kalau dah berumah tangga, sebab nanti kita dah tambah lagi satu family iaitu, keluarga mertua..adoi...TAKUT!

tu la , bukan ape pun , sebenarnye mane yang perangai kita yang tak berapa nak elok tu, kena la cuba ubah sikit kan..baru la suami kita sayang dan yang paling penting mak dan bapak mertua boleh terima kita seadanya..

lagi satu, akak-akak dan abang-abang kat sini nasihatkan kat saya, yang penting kite anggap macam keluarga kita sendiri dan kawal nafsu amarah ke apa ke...dan yang paling penting..."JANGAN CAKAP KEBURUKAN SUAMI kita pada mertua kita..." tu ayat yang saya ingat nasihat akak dan abang kat opis saya nie.

so, mane-mane yang bakal isteri dan yang dah jadi isteri tu jaga-jaga lah perangai kita di hadapan suami dan mertua kita yer..

saya nasihatkan pada diri saya sendiri jugak yer..ape-ape pun, Selamat Beramal :)

love ya' - heheheheh ( iloveu tunangku)

No comments:

Post a Comment