JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, January 28, 2013

Terasa Di Sayangi

Dear my another half...

Thanks because always thinking of me, always love me and always pray for me... My do'a always with you...

Ya Allah, terima kasih atas segalanya... Sesungguhnya ketentuan ini adalah yang terbaik untukku dan dia. Dia buat aku rasa dihargai dan disayangi... Alhamdulillah.

Semalam, going to kampong jawa atas urusan pilihan gelang untuk our pernikahan day. Semoga hari yang akan berlangsung nanti berjalan dalam rahmah dan lancar.
Nak tau tak? Love him very strong. Sama juga dengan dia. Kalau ia banyak, aku juga begitu...

Semoga hubungan ini sentiasa dalam kasihnya dan kami tabah menghadapi semuanya. InsyaAllah...

Our engagement adalah 'beautiful' relationship... Keputusan untuk hidup bersama adalah keputusan paling besar aku buat. Dan takkan lupa sampai bila-bila. Sebab inilah keputusan yang paling mencabar aku pernah buat. Dan...

Sekarang baru aku sedar... ada hikmah dan insyaAllah ia adalah yang terbaik untukku.... In love with him day by day... Okla, gtg...

Banyak tugasan perlu diselesaikan... Sekian... ;)


p/s:Today he's off. Kesian dia... Dua hari tak cukup tidur. Takpe yer, Because Allah akan ganjarkan sesuatu yang baik atas segala pengorbananmu..." Okla, need to stop now. Yer, saya dah pandai mengaku yang saya rindu dan sayang pada kamu...

Sekian, wassalam...

No comments:

Post a Comment