JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, January 23, 2013

Permintaan & pemberian (prelude)

"Dia memberi apa yang aku pinta, tapi aku sangat takut kalau aku tak mampu untuk memberi apa yang Dia pinta"

(Sedutan kisah tajuk ni akan diceritakan pada post yang akan datang. InsyaAllah! Buat masa ni aku tak mampu nak update blog panjang-panjang sebab tak larat nak perah otak untuk mengeluarkan idea & ayat² yang baik.)

Maaf. Buat masa ni, hati saya sangat tak tenang. Ada sesuatu yang kosong. Minda yang kosong. Hati yang kosong. Sahabat saya kata, "tak baik mengeluh". Saya tak mahu mengeluh sebab kalau kita mengeluh, rezeki kita akan semakin menjauh dari kita. Jadi, saya redha dan tidak mahu mengeluh. Saya akan simpan 'penat' saya supaya saya dapat bangkit macam dulu. Terima kasih kawan-kawan yang baca. Saya terpaksa jadi skema macam ni sebab saya dah penat cakap style pasar. =)

No comments:

Post a Comment