JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, June 20, 2013

Penat....

Aku dah PENAT melayan karenah manusia yang bermacam..
Jangan fikir... teruskan saja penghidupan ini...
 
 
Aku dah PENAT nak jadi orang baik untuk menjaga perasaan orang bagai menatang minyak dalam tangan...
 
Jika minyak terlalu licin untuk di tatang, tatang saja benda lain...
sampai seseorang berpesan kepadaku jangan jadi manusia yang terlalu baik dengan semua orang..kelak suatu hari nanti orang pijak kepala kita.

..
 
..
 
Aku dah PENAT menjadi pemurah tapi kemurahan itu yang memakan diri...
 
 
Belajarlah mejadi tamak dan mementingkan diri, jika itu yang terbaik
..

..
 
Aku dah PENAT untuk cuba menjadikan diri sebagai orang lain
 
 
Mulai sekarang aku tak perlu PENAT-PENAT untuk menjadi PENAT lagi...

 

No comments:

Post a Comment