JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, June 6, 2013

tudung hitam..


assalam awak awak semua..
hari nie just nak kongsi ' tabiat ' yang aku suka.
kalau nak tahu aku nie seorang perempuan yang suka pakai,tutup rambut aku ni dengan tudung berwarna hitam..

bagi aku tudung hitam nie boleh masuk kat semua warna baju..
kadang kadang dalam seminggu tuh aku akan pergi kerja pakai tudung yang sama..
lantak lah apa orang nak kata..pekakkan telinga..aku pergi kerja nak cari rezeki bukan nak melawa..

for dear ..' abang '

nie lah diri saya..
trima lah saya seadanya..
insyaallah saya sedang berusaha untuk mewarna warni kan kain yang tersarung kat kepala saya nie..
janji saya tutup aurat dengan niat kerana allah .bukan untuk melawa dan dilihat oleh manusia yang bukan ajnabi..-_-..

No comments:

Post a Comment