JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, June 10, 2013

Sederhana Itu Indah Dan Bahgia






   "Aku Terima Nikahnya Nurbayah Binti Amirruddin dengan Mas Kahwinnya empat puluh ringgit , tunai..

Alhamdulillah dengan sekali lafaz diri ini sah dimiliki..




Thanks abang .. Terharu sangat-sangat.. Saya tak mampu janjikan apa-apa yang terlalu indah.. Apa yang termampu , saya cuba jadi isteri yang TERBAIK & SEMPURNA untuk abang.. Hopefully abang akan ingat sampai bila-bila.. Terima kasih abang kerana memberi & melimpahkan kasih sayang yang tak pernah berbelah bahagi.. Terima kasih diatas kesabaran yang cukup tinggi dalam menempuh onak & duri hidup bersama sepanjang perkahwinan kita...Dan yang paling penting , Terima Kasih kerana menyediakan SYURGA yang cukup INDAH ini tika bersamamu..






Ameen...


Takdir ALLAH itu INDAH 

No comments:

Post a Comment