JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, June 3, 2013

Sentap Pulak Pagi Nie!

'Aku ni bukanlah sengaja nak menyombong atau nak belagak tak tentu pasal, tapi kalau dah pagi-pagi kena tembak , depan orang ramai pulak tu aku memang naik darah! Tapi aku tak gamak pulak nak tembak kau semula. Cuma aku diam dan tak dapat berpura-pura memaniskan muka, yang aku jawab pun nada acuh tak acuh bah kan berbunyi dingin saja.

Aku ingatkan aku sorang jer yang terkena..rupanya ada lagi kekawan yang dapat macam situasi aku nie.konon-konon prihatin la tuw!!

Prihatin’ sangat depan orang ramai. Aku fikir kau ni memang tak beradaplah. Kau buat mood aku spoil sepanjang hari. Maaflah, aku tak berniat pun nak buat kau terasa dengan sikap membatu aku tu, tapi kau patut letak diri kau dalam ‘kasut’ aku.

Aku kenal kau memang peramah, baik dan aku selesa bersembang dengan kau, tapi mungkin kejadian pagi ini ibarat ‘salah masa dan salah tempat’ so lepas ni aku tak dapat lari dari rasa berhati-hati terhadap kamu wahai kawan!

Aku tak suka betulah berada dalam mood yang ‘busuk’ ni, kau punya pasal lah ni! Kau tahu tak, bila mood aku tak baik aku berpotensi menjadi ‘harimau’ terhadap semua orang, itu yang aku tak suka!!!!

Oh tuhan bilakah situasi-situasi begini akan berkakhir, bosan tau!'

Gerrrrr...cakar muka kang nak!

No comments:

Post a Comment