JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, July 8, 2013

aku tak KALAH lagi.

assalammualaikum.

lepass taip entri je aku padam.
lepas taip entri je aku pada
lepas taip entri je aku pad
lepas taip entri je aku pa
lepas taip entri je aku p
lepas taip entri je aku
lepas taip entri je ak
lepas taip entri je a
lepas taip entri je
lepas taip entri j
lepas taip entri
lepas taip entr
lepas taip ent
lepas taip en
lepas taip e
lepas taip
lepas tai
lepas ta
lepas t
lepas
lepa
lep
le
l

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sesungguh nya aku sedang tiada mood*
 
susah dahulu.
 
YA ALLAH,

bantu hamba mu ini untuk bangun semula. aku bukan pengalah. aku juga bukan seorang yang mudah mengaku kalah. jika benar kali ini aku kalah. aku mahu ini merupakan kebangkitan untuk aku bangun semula. kerana aku tahu. Engkau sedang menguji ku. menguji dengan cabaran supaya aku sedar. bahawa hidup di dunia ini tiada kejayaan yang datang bergolek. perlu usaha. perlu bersusah dahulu. dan aku tahu

Ya ALLAH,

engkau mahu aku rasakan kesusahan nya sekarang kerana engkau mahu kelak aku senang di kemudiannya.
tangisan untuk MU.

 

 
aku masih lagi mampu tersenyum!!


jangan mengalah :D

P/S : Nie apasal pic nie yang publish nie?? takde kaitan langsung pic geng-geng gedix nie sebenarnya..hahaha..tapi takpela, bagi laluan iklan kat korang-korang kazen2 gedixku ;p..
nak fofular kan...

No comments:

Post a Comment