JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, July 31, 2013

Tipu cara Ashraf Muslim

Ironinya disini mengapa ketika cerita ini bertebaran beberapa bulan lalu, Ashraf seperti mahu berselindung?? kenapa perlu melarikan diri tetapi dia yang akhirnya mengaku berkahwin. Aku tidak mahu memburukkan keadaan tetapi dimana rasionalnya si Ashraf sehingga dia dilihat sanggup menipu demi kepentingan diri.

Bahagiakah Wan Sakinah diatas penderitaan orang lain.. hati wanita tiada siapa yang tahu.

Tiada apa yang perlu aku katakan disini kerana aku juga punya suami , punya keluarga. Tiada seorang pun isteri di dunia ini yang sanggup berkongsi kasih sayang. TIADA. Tiada seorang pun isteri di dunia ini yang bahagia apabila suaminya bersama wanita lain. TIADA.Tiada seorang isteri pun di dunia ini yang sanggup melihat suaminya menipu dirinya hidup-hidup. TIADA. Apa pun alasan Ashraf, caranya telah membuatkan orang ramai hilang hormat padanya kerana dia sendiri tidak hormatkan isterinya sendiri.

Semoga Ashraf Muslim & Wan Sakinah bahagia dengan perancangan mereka dan semoga Dayana terus tabah menghadapi dugaan berumahtangga. Semoga Allah SWT menjauhi bala seperti ini didalam rumahtanggaku. Amin.

No comments:

Post a Comment