JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, July 4, 2013

KURNIA

 Kini baru saya dapat rasakan kebahagiaan yang sebenar dalam rumahtangga..jika ada peluang, berjemaah bersama walaupun tak selalu.baru saya sedar tak semua cinta dari insan yang bergelar lelaki akan berakhir dengan kekecewaan & apabila kita kecewa mengadulah & berceritalah pada DIA kerana DIA rindukan rintihan kite.dan janganlah salah membawa diri saat kite di duga.kerana janji ALLAH itu pasti.
 



Ya Allah, terima kasih kerana mengurniakan perasaan rindu ini pada dia yang halal untukku.

Terima kasih kerana memberikan imam yang terbaik untuk diri ini.

Sungguh aku bahagia..

Jadikanlah kami insan yang sentiasa bersyukur...

dan Engkau halakanlah perjalanan kami ke jalan yang benar...

Jadikanlah ku isteri yang di kasihi..

Isteri yang solehah..

dan permata berharga untuk suami. Insya Allah...


 
p/s: sesungguhnya cinta kerana ALLAH pasti mendapat rahmat dan barakah dari NYA..AMIN..

No comments:

Post a Comment