JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, July 5, 2013

Nak Pinjam Bahu


hati sedang terluka tapi tak mampu nak luahkan cam mana..

Nak pinjam bahu bole tak? nak menangis puas-puas nak bagi lega..

Dah tak larat nak simpan sume dalam kepala otak nie, sarat sangat takut lama-lama nanti meletop!

 

 

Aku perlu kawan untuk bercerita..Tapi aku tak mampu nak luah..

Rasa nak pergi jauh biar tak payah langsung fikirkan masalah tapi sampai bila aku nak lari sebab masalah tetap akan terpahat dalam diri aku..

 

Kenapala aku tak boleh nak rasa aman dalam hidup..

Sebab aku nie banyak dosa ke? Tapi orang yang lagi banyak dosanya dosa besar tue elok jer hidup aman damai..

 

Aku tak layak ke nak hidup aman damai?

 
 
Nak pinjam bahu sesapa yang sudi bole ke?Aku nak bercerita masalah tapi aku takut malu nak cerita masalah..Malu sangat!!!!!!!

No comments:

Post a Comment