JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, November 8, 2012

Blog

Assalamualaikum

Nama saya Nurbayah bte Amirruddin .. Hari nie aku saje-saje nak berceloteh ,..dah gatal tangan kot..

…Selamat datang ke Blog saya ..

kenapa aku selalu tulis blog er??..Aku ibaratkan blog ini adalah tempat aku berehat .. Blog ini umpama rumah .. pernah dengar rumah ku syurgaku ..??yeahhh.itulah maksud aku .. blog ini adalah rumah aku..semua cerita didalam ini.. Aku izinkan dan mengalukan tetamu datang , kerana aku suka pada ayat ini " tetamu itu umpama rezeki buat tuan rumah "..tetapi dalam kes blog nie,takde la mengundang rezeki pun .. sebab aku buat blog ini suka-suka jer..yang penting blog ini tempat aku simpan apa sahaja benda dan perkara yang aku suka..apa sahaja yang aku anggap cantik semua akan kuselitkan didalam blog ini..

Perjalanan cerita didalam blog ini hanyalah sebagai perkongsian aku .. Minta maaf kalau ada yang meluat dengan cerita ini .. takde niat hendak menyakiti hati sesiapa ..

terima kasih pada tetamu-tetamu yang pernah singgah di blog ini..terima kasih kepada follower blog aku..terima kasih kepada yang menjadikan blog ini tempat menyejukkan hati yang sakit....terima kasih kepada yang berkongsi ayat di blog ini..
apa yang baik kita kongsikan , yang tak baik itu jadikanlah teladan..saya belajar daripada kesilapan lepas..saya berjalan walaupun tak segagah mana tapi atas kekuatan yang dipinjamkan Allah buat aku , aku akan terus berjalan..berjalan dan terus berjalan sehingga lah ke penghujungnya..Hidup ini hanya pinjaman , sekejap je..usahlah bermusuh sesama sendiri .. usahlah simpan hasad dengki .. usahlah busuk hati..kan lebih baik saling mendoakan satu sama lain..tak rugi mendoakan yang baik-baik nie..semoga setiap langkah dan perjalanan aku didunia ini diberkati dan semoga setiap amalan yang aku kerjakan diterima oleh Allah..kerana aku hidup kerana Allah s.w.t..terima kasih atas setiap nafas yang dipinjamkan buat aku..setiap nafas dan degup jantung aku adalah kerana Allah .. Aku yakin Allah sentiasa dekat dengan aku..Aku yakin Allah sudah tetapkan yang terbaik buat aku .. Aku yakin Allah itu maha Adil lagi maha berkuasa .. Semoga segalanya dipermudahkan dan menjadi lebih baik .. amin .. terima kasih

No comments:

Post a Comment