JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, November 9, 2012

edisi malu...

Assalammualaikum

teruskan ke tajuk utama...hihihi...


(>_<) kadang-kadang memang susah untuk cakap..tapi tulisan je yang mampu untuk meluahkan apa yang dipendam..Serius!!saya pun begitu...saya memang PEMALU..thats why saya minat menulis...!!sebab saya tak petah sangat untuk bercakap..tapi bila dah kenal,kalau merepek serahkan pada saya...hihihi...:p.


hmm..saya nie cepat gugup...
dengan kawan-kawan lama saya ok..takde rasa malu-malu..


tapi...

dengan orang yang tak kenal pun mula duduk diam and tiba-tiba jadi budak baik...
(BAIK LA SANGAT) >___< dulu depan lecturer??depan cikgu??sama je perangai saya..malu tak bertempat...sampai cikgu pun pernah cakap saya BUDAK PALING BAIK dan BUDAK PALING DIAM dalam kelas!!...adoiii....(tetiba je bila budak yang rapat dengan saya dengar diorang gelak-gelak kan sebab diorang tau perangai saya sebenar)..hahaha..teruk kan...=___= .tapi kadang-kadang tu perlu malu sebenarnya...dalam islam sendiri dan sarankan supaya ada perasaan malu..terutama malu kepada ALLLAH..(malu itu separuh dari iman)..tapi saya nie masalah jugak..malu tak bertempat kadang-kadang tu...dan saya masih belajar untuk kurangkan tahap malu saya yang tak bertempat tu...



yess!! saya cuba untuk lebih maju kali ini...and takde malu tak bertempat lagi...!!!

fighting...!!

(>____________<)

No comments:

Post a Comment