JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, November 29, 2012

Tudung Nikah...Serabutlah..

Assalammualaikum...

Sape ada masalah nak pilih tudung nikah ? angkat tangan..aku adalah salah seorang yang tengah pening nak cari tudung untuk nikah..untuk nikah aku plan nak pakai tudung simple tapi nampak grand ..camna tue ek??hehehehehe lawa gak tudung camni...

lepas tu pikir-pikir balik sesuai ke ngan muka aku yang comey nie hehehehe..tanya pendapat member diaorang cakap sesuai tapi aku yang tak confident..lepas tu sesaja jalan kat radiusite..rasanya nikah nie macam nak pakai tudung cam nie je..simple and sweet gitu..
tengok kat radiusite semua sold out tapi jalan TAR kan ada apa susah redah je hehehehe (Encik tunang bawakla saye :p...)

untuk tudung sanding suka sangat ngan tudung macam nie


tengah cari sape yang ada jual dengan harga yang berbaloi....sape yang pandai buat tudung mcam nie buatla tutorial sikit..boleh gak aku dapat idea nak buat camana..

so sekarang tengah pening kepala, belum decide nak pakai tudung ape time nikah nanti. tapi yang penting macam malas nak pakai tudung ada awning kat depan tu.aku lebih prefer shawl berbanding tudung sarung tapi kalau memang dah tak ada memang terpaksa la pakai.
so aku memang nak sangat tudung macam ni tapi asyik sold out pulak. aku jadi stress pulak sebab tak tahu nak cari kat mana..warna dia manik-manik dia dah sesuai dengan baju nikah aku nanti...

so sekarang aku jadi serabut..ermmm walaupun ada waktu lagi, tapi i need make preparation early supaya aku tak jadi macam org gile meroyan masa time big day nanti sebab takut aku nampak macam teruk sangat...takut semua tu!!!

Tapi sebenarnya aku lebih suka tudung Irma Hasmie nie..Cantik dan tutup aurat..

Subhanallah,it was a beautiful and wonderful wedding.Baju Irma Hasmie pon loose tapi cantik,tudung labuh menutupi dada,mekap tidak keterlaluan,dayang-dayang semuanya bertudung labuh,simple wedding tapi meriah. Sangat sweet.Pernikahan yang penuh dengan ciri keislaman

p/s: pastikan gaya itulah yang wajar menjadi pilihan ku untuk bergaya sebagai seorang pengantin yang cantik menawan serta menjaga auratnya.

3 comments:

  1. haii.. nk tny la.. mana nk dpt jenis tdg yg paling atas tu erk?

    ReplyDelete
  2. kalau nak yg macam atas sekali tu kena tempah

    ReplyDelete
  3. tudung yang irma pakai tu camne nak pakai ye?

    ReplyDelete