JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, November 8, 2012

Kadang-kadang manusia sibuk mengumpul kaca sedangkan berlian di depan mata...

Andai kamu berjumpa dengan seorang wanita yang menenangkan hati, redup pada pandangan, sejuk hati bila mengenangkan, jauh setia merindu, dekat kasih berpadu..Jangan jadikan dia KEKASIH!

Kerana itu merugikan, jadikan dirinya ISTERI :-)

Sweet kan pic nie??

"Sebab Awak Lelaki Pertama Dan Terakhir Dalam Hidup Saya..Awaklah Pelindung, Awaklah Sahabat Dan Awaklah Segala-galanya Bagi Saya..Dan Abg...Abg...Abglah Syurga Bagi Saya..."Ujar si isteri pada si suami..sweet kan?

dialog dari "Aku Terima Nikahnya"

p/s: kadang2 kaum adam selalu tak mghargai wanita macam nie.. :/

No comments:

Post a Comment