JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, November 21, 2012

OUR LIFE SAY ALHAMDULILAH (:

ASSALAMUALAIKUM

bismillahirrahmanirrahim
in the name of Allah


Alhamdulilah, dapat melalui hari hari dengan penuh tabah ! (: hehehe .okey sebenarnya rindu nak menulis at blog nie, sebab busy sangat dengan kerja. then,masa yang ada before nak balik nie, aku curik nak menconteng dekat blog nie.rasanya orang lain mesti tengah happy dengan life yang tengah '' macam-macam '' nie kan..whatever pun,say ALHAMDULILAH(: tanda bersyukur pada Allah .

entry nie more pada life kita.everybody have their own personal problem.same with me too.dugaan untuk sepanjang tahun nie.kena tabah.thanks pada mereka yang keep gives me lot of advises.tak lupa,pada Allah.kepada Allah juga kita mohon dan minta pertolongan. manusia memang mampu untuk menolong but semuanya bergantung pada ketetapan Allah.Ya Allah , ampuni dosa hambamu ini.moga moga kita mendapat petunjuk dari Allah.amin (':

hidup ini singkat.so, kita kena pandai mengatur jadual hidup kita.tu yang kadang kadang rasa nak marah..isshh..tension you!hahaha..sama jugak macam aku.mungkin ,aku kena belajar macamana untuk kawal kemarahan.rasa api membuak buak dalam hati nie. Astagfirullahalazim.bersyukur dengan apa yang ada dari apa yang kita nak melampaui batas.kurang elok ! hidup bersederhana lebih tenang (: jangan berfikiran sempit. hehehe.pandai kan aku nie cakap orang tapi diri sendiri , hampehhh =='' !
ada orang bagitahu aku , setiap masalah ada solusinya.yang paling penting,put trust on Allah.everything will gonna be alright (:



semoga kita jumpa lagi di lain entry (: insyallah ~ hope our life will be happy ! no worries ^^

No comments:

Post a Comment