JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, April 4, 2013

Aku blogger SYOK SENDIRI?so what?

assalamualaikum korang yang ade gak yang sudi nak bace blog aku ni.
yela kan blog orang tak berapa nak
FAMOUS AMOS kan.
so pepaham le ntah sape nak jenguk plus nak geledah entries aku kan?

entries dah le tak best.
SYOK SENDIRI macam kau sorang ade blog.
WHATTHEFISH?

eh suke hati aku la aku nak tulis ape
*ayat macam ku kenal tapi di mana ye?*
blog aku. cerita aku kalau kau taknak bace,gi main jauh-jauh!

ade aku kesah kau nak bace ke tak?
lantak kaulah nak pandang sebelah mata ke tak pandang terus ke.

ADE?ADE AKU KESAH?

sorry aku teremo sikit petang-petang buta ni.
saje je nak buat entry kontroversi camni.
aku tau aku ni blogger picisan yang tak berapa nak famous.
tapi aku ade hati perasaan okeh.
kau nak meluat ke,nak menyampah ngan hasil luahan aku n aktiviti-aktiviti aku pon,aku tak kesah sebab bukan aku makan pakai duit kau!
betul kan?
eh please la sebab aku pon tak hingin makan duit kau.
kalau orang nak bace blog aku,bace la.
kalau nak geledah,geledah la.
aku tak kisah sebab memang aku yang willing nak tulis kisah peribadi aku.


but satu jek la kan.
jangan jadik orang yang macam bagus nak complaint n so whateva!
kalau kau ade blog,kau rase ape yang kau tulis tu,org nak bace sangat?
oii.cermin muka ye.


dah la tu.
habis tercemar profesion aku sebab tulisan aku petang ni.
aku geram!
kalau kau tak suka sangat bace blog
HEBAT aku ni,
dipersilakan BLAH ke blog orang lain.
tak pon gi website lucah yang same macam perangai kau yang lucah.
aku pon tak hengen traffic aku up sebab orang macam kau!


*muntah darah*


Nota : sekurang-kurangnya aku ade blog...HeLLo!!! ngko hade ker???????

No comments:

Post a Comment