JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, April 22, 2013

Demam Pilihan Raya


Assalamualaikum...Alhamdulillah...InsyaAllah ada lebih kurang 2 minggu sahaja lagi akan berlangsungnya pilihan raya.Hampir kebanyakan rakyat Malaysia sekarang ini diserang demam pilihan raya.Saya tak nak cerita pasal mana-mana parti disini..cuma saya nak pesan,buatlah pilihan yang terbaik...Pilihan ada di Tangan Anda,Bukan dimulut orang lain.Tertarik saya pada status yang saya perolehi di Facebook Dato' Dr.Fadhilah Kamsah disini:


" Ali RA berpesan: Pemimpin yang layak di hormati ialah pemimpin yang sibuk membetulkan dirinya sebelum cuba nak betulkan orang lain.Tapi janganlah sibuk nak kaji orang lain. Tengok dan kaji diri dan berterusan betulkan diri.Ingat pesan Nabi SAW: Kita semua adalah pemimpin dan kita akan dipertanggungjawabkan dengan setiap aspek kepimpinan kita.Jika kita peka akan hakikat ini,banyak masalah akan dapat dihindarkan. Mari kita berdoa agar kita semua menjadi pemimpin yang berwibawa dan dirahmati Allah SWT.Amiin."



Sumber:En.Google
 
Pilihan ditangan Anda..Bukan dimulut Orang Lain!!!!
 
PEACE!!!

No comments:

Post a Comment