JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, December 17, 2012

BAKAL IMAM KU

Salam semua...

Masa terasa cepat berlalu...lagi lebih kurang 2 bulan sahaja...

Persiapan?

Persiapan untuk sebelah perempuan banyak yang sudah lakukan....sebelah lelaki?mungkin dah mungkin belum..
Apabila hari semakin dekat makin dekat...perasaan bercampur baur...macam-macam..boleh ke saya menjadi isteri yang solehah untuk dirinya? boleh ke saya menjadi isteri seperti yang dia ingin kan...

yang menjadi saya kuat...saya selalu fikir tak semua manusia sempurna...semoga si dia dapat menerima kekurangan yang ada dalam diri saya...

Saya pun nak dia jadi seperti yang saya inginkan...

1.Solat tak tinggal...dapat membimbing saya menuju kebahagian di dunia dan akhirat...

2.Kehidupan yang lebih mengamalkan agama...solat berjemaah...makan berjemaah...ada tazkirah ..

3.Menolong saya menguruskan rumah tangga..sama-sama...sama-sama menjaga anak...kadang-kadang tolong saya masak...

4.Setia dengan saya..dan tiada dua melainkan familynya..

5.Memberi nafkah zahir dan batin...

6.Mengingatkan saya ketika saya terlupa dan tergelincir daripada menurut perintah agama...

7.Romantik dan memberi kejutan kepada saya..


yang paling saya inginkan saya inginkan ialah Agama....

No comments:

Post a Comment