JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, December 7, 2012

Countdown ~

Tak sampai 100 hari lagi?? Saya bakal menjadi 'Puan', bakal menjadi isteri kepada Encik Azman bin Shahruddin, bakal menjadi menantu dalam keluarga mertua,bakal membawa balik menantu sulong dalam keluarga saya. tanggungjawab ayah emak menjaga dan mendidik saya sebagai anak sulong bakal bertukar kepada suami pulak. lepas ni dah tak boleh nak manja-manja dengan mak lagi, tak boleh mintak mak suapkan makan lagi ;) Mampukan saya menahan airmata saat akad nikah nanti ?? Erm...saya pun tak pasti. Dan jugak lepas ni saya bakal menggalas tugas sebagai seorang isteri yang berkerjaya, cabaran tu ;)

p/s: doakan saya dipermudahkanNya ye.Amin.. ;-)

No comments:

Post a Comment