JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, December 10, 2012

POSITIF !

yer..think from the positive side...
always remind my self about that
but sometime... hati tak dapat dikawal akibat keadaan sekeliling
sebab tu kita disarankan mengawal rasa marah
bila marah macam-macam keluar tanpa kita kawal
betul tak ? hurmmm

lagi satu, kita akan rasa satu aura yang sangat best bila berada dengan orang yang positif...
thats why aku admire dengan Prof.Dr Muhaya...she is very positif person.
Lagi satu, aku berpeluang bertemu dengan somebody,
yang pada mata aku dia low profile orangnya
but aku admire sangat cara dia cakap...
time rasa down dia bagi semangat...and enntah la...aku suke sangst cara dia...
hehehe....harap dapat berjumpe dengan beliau lagi.

yer, aku tau...sepanjang aku bernafas ni, banyak pengorbanan untuk aku terutamanya my beloved family la kan...huhu tak lupe juga kawan, teman, sahabat dan cinta hatiku..

"Don't compare your life with other because you never know what their journey is all about..."

yup..kite tak boleh nak bandingkan kehidupan orang lain dengan kehidupan kita
kadang-kadang personaliti kita turut dipengaruhi oleh kisah lampau...
soooo.....please respect people...
sometime, kite nampak pencuri tu jahat,
but maybe, dia orang yang sangat baik pada keluarganya...atau mungkin dia mencuri untuk keperluan keluarganya cumanya caranya yang salah....ade orang jugak kite nampak macam baik habis la... kejap lagi, macam hape je layanan pada family dia...haaa camtu la...tapi...zaman semuanya canggih belaka ni...sangat sukar nak percaya kat orang kan..huhuhu nasib la...so, berhati-hati....do not trust people 100 % but must trust more to yourself...!!... hehehe

No comments:

Post a Comment