JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, December 11, 2012

Dada berombak,sendu berlagu..betabahlah wahai hati


untuk kesekian kalinya hati saya tersentuh..memang saya akui hati saya menangis , even sedar tak sedar..kadang saya rasa tak kuat nak lalui hidup ini..tapi..saya kena jugak tak gitu?bila saya nangis saya ingat air mata saya boleh rawat jiwa saya yang terseksa tapi sebenarnya tak..bila airmata dah kering hati pula yang akan menangis..sebenarnya motif kat sini dapat memberi ketenangan hati dan keinsafan pada diri yang lemah ini..

wanita terlalu lembut..zahirnya wanita nampak berbeza tapi batinnya sama iaitu kuat & tabah..

p/s: someone pernah cakap pada saya..kalau kita redha kita takkan menangis....kalau kita menangis, maknanya hati kita masih lagi tak redha.....tapi aku menangis sebab sedih ngan perbuatan manusia, perubahan manusia...semoga Allah beri ketenangan pada aku..

No comments:

Post a Comment