JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, October 3, 2012

Menanti Detik Itu~

Hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi untuk aku bergelar isteri kepada insan yang telah bertakhta di hati ini En.Azman bin Shahrudin.. InsyaAllah kita akan di satukan dengan ikatan pernikahan. Semoga segala dugaan dapat di lalui dengan sabar dan bijak. Amiinn.

Buat insan yang bergelar tunangku kini, terima kasih atas segala-galanya. Terima kasih kerana menerimaku seadanya, menerima segala kelemahan dan kekhilafanku. Aku yang hanya gadis kampung biasa yang tidak secantik bidadari..Thank you again.

Hati ini sebenarnya tertanya-tanya, mampu kah aku untuk menjadi isteri solehah. Isteri yang sentiasa mentaati suaminya, isteri yang pandai mengurus rumahtangga, dan sebagai penyejuk hatinya di kala kesusahan. Untuk waktu-waktu yang tersisa kini, semoga kita sama-sama melengkapkan diri dengan ilmu rumahtangga dalam mencari redha Illahi.

Ya Allah....
Kuatlah hati kami....
Restukanlah niat kami....
Teguhkanlah iman kami.....
Sesungguhnya kami mudah alpa....

Ya Allah.....
Lindungilah kami dari segala malapetaka
baik dari langit mahupun dari bumi....
Sesungguhnya kami hanyalah insan lemah....
Yang sentiasa mengharap belas ihsan dariMu...

Ya Allah...
Berkatilah hubungan kami....
Kuatkanlah ikatan jodoh kami...
Permudahkanlah urusan perkahwinan kami....
Untuk menjalinkan ikatan yang sah..
Iaitu ikatan pernikahan yang di redhai olehMu...
Jalinan yang barakah hingga ke akhirat~

Aminnn...aminn aminnn ya rabbal'alamin~

No comments:

Post a Comment