JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Thursday, May 2, 2013

Inilah anugerah Allah yang Membahagiakan

(Abang , saya nak bagitahu rahsia ni ^^ )

Assalammualaikum Abang.

Dulu kita tidak pernah kenal antara satu sama lain. Entah macam mana kali pertama kita kenal kan . Saya rasa abang lah orangnya. Walaupun masa tu kita agak malu-malu antara satu sama lain dan kadang-kadang mengeluarkan sepatah kata . . . Masa saya pandang abang, hati saya tenang, gembira, tak tahu nak gambarkan perasaan ni. Hanya Allah yang tahu perasaan ni.

'kali pertama kita bertemu, mata ini melihat ada bahagia di matamu’

Abang ingat tak, masa kali pertama abang kucup dahi saya. Selepas kita telah pun selamat di ijab Kabulkan? Masing-masing malu nak kucup dahi dan tangan diantara kita. Masa tu saya sedar indahnya perasaan itu. Kali pertama dikucup oleh seorang lelaki yang bergelar suami, kali pertama disentuh lelaki ajnabi yang kini menjadi milik saya selamanya. Saya senyum tanpa henti, saya bahagia miliki abang. Saat tangan kita berdua bertaut, abang genggam erat tangan ini. Saya berkata dalam hati kecil ini.

‘I will always love you, now, forever, and always’
 
saya sayang abang. terima kasih sebab pilih saya! Abang janji cinta kita sampai syurga ya!

bersambung.

p/s : Imaginasi yang digambarkan dalam bentuk penulisan :)

No comments:

Post a Comment