JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Monday, May 20, 2013

entry ape kah ini?? hu3

lately nih banyak kerja....sangat banyak...
fuhhh...
ini bermaksud bisnes company semakin baik..
boss senyum lebar...
errr...aku pun senyum jugak..

ini bermakna bonus nanti mesti banyak..
setiap tahun , bonus dan kenaikan gaji adalah antara sesuatu yang ditunggu tunggu.
selain daripada company trip dan jugak annual dinner...kan?
tak tau la company lain..tapi company aku adalah company swasta yang baik..
setakat nih aku memang puas hati la.....boleh la...

*errr boss...give me a sign if you read this , will you?

yup..boss baca blog aku...sejak dia tahu aku ada blog...aku tak boleh nak lari dah.
mujur company aku okey sehingga kini jadik takde apa yang aku nak komplen...lagi pulak aku jenis manusia mudah berpuas hati.
*kalau tak puas hati aku tanya direct jer..suka hati la ngko sama ada suka atau tidak yang penting aku nak penjelasan.
aku adalah orang begitu....setiap kali tak puas hati, tanya.
kalau jumpa geng yang sekepala , baru mengumpat belakang belakang.. hahahah...


eh..eh..

semua orang begitu kan?
tips mengumpat , sila mengumpat dengan orang yang ngko percaya saja..

ok there you go.. baca saja dan jangan buat.
seriously , mengumpat tu berdosa kan?
dengan tips yang aku baru share..
tak pasal pasal aku share dosa itu sama..

oh my blog...
dosa sendiri dah cukup banyak...

ok then..
aku nak kumpul pahala sikit.
meh sini baca nasihat ini.
ingat.
jangan mengumpat.
jangan sesekali menngumpat.
takut takut sedang korang and korang syok mengumpat..
sedar tak sedar  korang ter "fitnah"
yelah..nak menyedapkan cerita kan...

ok.

aku tahu la..
dulu masa zaman tak matang aku dengan kawan kawan selalu buat.

contoh,

eiii.. budak keluar dating la (mengumpat)
ehh tak elok keluar malam malam kan? esok class pagi.. (mengumpat)
entah entah dia pergi town bukan setakat makan (sesi mula ter "fitnah")
haah kan? jangan jangan siap tengok wayang ( fitnah pun bermula)

heeiiii...
korang and korang baik lelaki atau perempuan..
mengaku saja yang kalau kita nie dah mula mengumpat..
kita susah nak berhenti...kan....kan....kan..........
entah mengapa..
mengumpat itu sedap..
hekhek..

but please don`t , mesti elak elak ok..?
talk to my hand..
eh..eh..
talk to myself actually......

hurrmmm...

ok...release sedikit tekanan dalam minda dan jiwa bila mengarut menaip merapu ikut suka...
dalam blog sendiri........takpe kot kan.........?

okbai..


 

No comments:

Post a Comment