JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Wednesday, May 8, 2013

Tahniah Dan Terima Kasih


YANG BERHORMAT DATUK IDRIS HARON


 
Datuk Wira Idris Haron telah mengangkat sumpah sebagai Yang Amat Berhormat Ketua Melaka yang baru semalam.Beliau mengangkat sumpah di hadapan Yang Di Pertua Negeri Melaka, Tun Khalil di Ayer Keroh.Syabas dan tahniah. Selamat menjalankan tugas.
 
Pada PRU-13, Idris menewaskan calon PKR, Asri Buang di Sungai Udang dengan majoriti 9,131 undi.Idris adalah lulusan University of Texas, Amerika Syarikat (AS) dalam bidang kejuruteraan elektrik dan pernah menjadi Timbalan Menteri Pengajian Tinggi.
 
Beliau adalah juga Pengerusi Syarikat Perumahan Negara Berhad hingga hari ini.

DATUK SERI MOHD ALI RUSTAM



Terima kasih Datuk Seri atas jasa Datuk Seri pada bumi Melaka sepanjang berkhidmat 13 tahun ini. Hanya mereka yang bekerja dengan Datuk Seri sahaja yang tahu betapa gigihnya Datuk Seri bekerja selama ini membangunkan negeri Melaka ini..In shaa Allah, semoga pengganti Datuk Seri mampu menyambung tradisi budaya kerja Datuk Seri selama ini. Terima kasih sekali lagi.


Tipulah kalau aku kata aku tak sedih Datuk Seri Mohd Ali Rustam kalah mengejut kali ini. Tersentap rasanya bila terima keputusan undi. Hanya mereka yang berada di kediamannya semalam sahaja yang tahu betapa kecewanya Datuk Seri hari tu. Kecewa sebab dikhianati oleh bangsa sendiri dan kaum satu lagi.



P/S : Tahniah!!! Dato Idris Haron seperti yang dijangkakan bahawa Dato lebih layak menduduki takhta ketua menteri... InshaaAllah melaka akan bertambah maju dibawah kepimpinan dato....
Nak tau tak, Dato Idris Harun juga adalah salah seorang pemimpin idola politik yang aku kagumi sejak dari awal pembabitannya lagi...

Hidup Tok Derih !!!!


No comments:

Post a Comment