JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Tuesday, May 28, 2013

Pewwwiitt ♥ ♥ ♥




Mata ku terlekat pada potret wajah

Seakan ada tarikan di situ mengamit

Tapi mata tak betah menatap lama

Terselit segan merona malu

Ku bayangkan segala gerak rasa

Ku cuba tafsir sebalik senyum yang tergambar

Seakan ia terkandung jutaan rahsia

Yang sukar untuk ku ungkai

Penuh misteri..

Aku sayang kamu..

Pertama kali terpandang..

Seakan ada tarikan magnet yang menarik

Aku tak tahu kuasa apakah itu

Tapi yang pasti kamu bisa buat

Denyut nafasku bagaikan terhenti

Kehidupanku ceria selalu...

Hanya kerna ku pahat wajahmu dalam mindaku

Kamu yang aku sayang, ku sentiasa doakan yang terbaik buat mu..

 






 

AZMAN BIN SHAHRUDDIN
 

 
 
 

Dari :

Isteri yang terlalu menyayangi
T_T
 
 
 
p/s : Terima kasih buat insan yang kini telah merampas hatiku. Kerana membuatkan aku terasa istimewa. Semoga hubungan ini sentiasa dalam cinta Allah. Alhamdulillah... dan mudah-mudahan aku menjadi isteri yang terbaik untuk dirimu sehingga ke JannahNya...
 
INSYAALLAH...♥♥♥

No comments:

Post a Comment