JANGAN BERLARI KALAU KAKI KIAN RAPUH , BIAR TEGAR TERUS BERTATIH AGAR IMPIAN BISA KAU SENTUH . AKU SENYUM KERNA KAU SENYUM PADAKU , JANGAN BERHENTI BERIKAN SENYUMAN ITU . AKU BERDIRI KERNA KAGUM KEBERANIANMU , JANGAN REBAH KERNA AKU PINJAM SEMANGATMU .

Friday, May 10, 2013

Pemilik Tulang Rusuk..

Bersyukur kepadaNya, Dia menghantarkan seseorang kepada saya.
Kebaikannya menyenangkan hati semua, kematangannya juga menambat hatiku ini..

 Apabila 'seseorang' memilih saya..
Saya terima apa adanya..
Lemah kuat, baik buruk dirinya..
Saya sedar dia hanya insan biasa.

 
Saya bukan mengharap pada rupa, kerna saya tahu saya sendiri bukan rupawan mana.
Bukan juga khazanah dan harta, kerna saya hanya inginkan kehidupan yang sederhana.
Tidak juga mendambakan rayuan dan kata cinta, kerna ternyata kerap mengungkapkan hanya mendatangkan jemu pada empunya.

 
Tapi.. saya sekadar memohon..
Diberi bimbingan dan teguran..
Untuk berdepan dengan kelemahan saya sebagai seorang perempuan.. apatah lagi sebagai insan...
 
 
 Kepada: Pemilik Tulang Rusuk
Daripada: Nurbayah Amirruddin 

No comments:

Post a Comment